6. Forum Marketingu Zintegrowanego już 19 listopada w Warszawie!

6. Forum Marketingu Zintegrowanego już 19 listopada w Warszawie!

Fot. mat. prasowe

Forum Marketingu Zintegrowanego to coroczne, najważniejsze spotkanie przedstawicieli  polskiej branży marketingowej, odpowiedzialnych za strategię, kreację i komunikację. Spotkanie od 2009 roku organizowane jest pod banderą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

- Od pierwszej edycji staramy się porządkować informacje dotyczące marketingu klasycznego, powodów i kierunków jego zmian,  charakterystyki klienta po katem bodźców, jakie na niego oddziaływają i na które jest szczególnie podatny. Co roku plejada znakomitych ekspertów-praktyków, prelegentów i panelistów dostarcza unikalnej wiedzy, by na bazie konkretnych case studies  wiodących firm działających na rynku, wskazać, jak obrać optymalne kierunki projektowania i wdrażania skutecznej kampanii oraz które kanały komunikacji z klientem przynoszą zaplanowany efekt - mówi prezes Stowarzyszenia Maciej Wielkopolan

To właśnie case study są najmocniejszą stroną Forum. Na przykładzie zrealizowanych kampanii (a wiele z nich to nagrodzone w konkursach projekty) omawiane są najprężniej rozwijające się elementy w obszarze komunikacji 360, narzędzia i rozwiązania, które niedawno będąc swoistymi eksperymentami , dziś stają się standardem i bazowym narzędziem w arsenale marketerów.

Zintegrowane działania łączące wiele mediów  pokazują, że coraz sprawniej radzimy sobie z wykorzystywaniem potencjału nowych mediów. Komunikacja i promocja w mediach społecznościowych (prowadzona ze zrozumieniem), digital, kanał video, gry interaktywne, blogosfera, generowanie i rozpowszechnianie contentu na urządzenia mobilne, inteligentne działania w sferze Web 2.0 promujące markę i produkt oraz  kształtujące wizerunek brandu – o ile przeprowadzane kreatywnie, z otwartością i odwagą –przynoszą i  będą przynosić coraz bardziej spektakularne efekty nie tylko zasięgowe. 

- Wzrosty sprzedaży, rozpoznawalności marki i poziomu sympatii konsumentów to korzyści, które mamy w zasięgu ręki. Dodając do tego rozsądnie prowadzone kampanie BTL-możemy otrzymać klarowny obraz całkiem niezłej kondycji sektora komunikacji zintegrowanej. O jej perspektywach, sprawdzonych rozwiązaniach, przydatności najnowszych narzędzi, o współpracy na styku agencja-klient-dom mediowy, czyli tematach nieustannie "na czasie", będzie mowa podczas szóstej edycji Forum - dodaje prezes Stowarzyszenia.

Tematem przewodnim tegorocznego Forum jest "efektywność". Uczestnicy spotkania oprócz oceny, które niestandardowe działania marketingowe mogą przynieść ponadprzeciętne wyniki ze sprzedaży, usłyszą również odpowiedź na pytania:

- jak planować komunikację marketingową z wymagającym i świadomym swojej wartości Konsumentem
- którymi metodami dotrzeć do klienta najskuteczniej
- dlaczego pojęcia: „monetyzacja”, „mierzalność”, „ROI” robią tak oszałamiającą karierę

6.Forum Marketingu Zintegrowanego, 19-20 listopada, Warszawa, Adgar Plaza.

Czytaj także
Polecane galerie