Dyrektor Marketingu Roku po raz piąty!

Dyrektor Marketingu Roku po raz piąty!

2015 rok to rok jubileuszowy. Jeden z najstarszych polskich portali o mediach - Mediarun.pl - obchodzi 15-lecie istnienia i po raz piąty organizuje konkurs dla najlepszych zespołów marketingowych i ich szefów, którzy wykazali się w ciągu roku wyjątkową skutecznością działania.

Poprzednie cztery edycje konkursu zgromadziły łącznie 318 zgłoszeń i nominacji oraz wyróżniły 18 osobowości roku. Do tej pory wręczono 21 nagród grand prix.

W tym roku w kapitule po raz kolejny zasiądzie największe grono ekspercie na rynku. Zwycięzców wybierze zespół 40 osób.

Jeszcze do 21 maja przedstawiciele działów marketingu, kadr lub zarządu, agencji lub domów mediowych, instytucji rządowych lub samorządowych mogą wysyłać swoje zgłoszenia. Przyjmowane są one indywidualnie lub zespołowo w następujących kategoriach:

Grand Prix: zgłoszenie indywidualne (zgłoszenie bezpłatne)

- nagroda indywidualna, budżet na działania marketingowe do 5 mln zł.
- nagroda indywidualna, budżet na działania marketingowe od 5 do 50 mln zł
- nagroda indywidualna, budżet na działania marketingowe powyżej 50 mln zł

Grand Prix: zgłoszenie zespołowe

- nagroda dla zespołu, budżet na działania marketingowe do 5 mln zł
- nagroda dla zespołu, budżet na działania marketingowe od 5 do 50 mln zł
- nagroda dla zespołu, budżet na działania marketingowe powyżej 50 mln zł

Grand Prix: zgłoszenie indywidualne - instytucje (zgłoszenie bezpłatne)

- nagroda nagroda indywidualna dla przedstawiciela Instytucji Nauki, Kultury lub Sportu, który kieruje działaniami marketingowymi
- nagroda indywidualna dla przedstawiciela Instytucji Rządowej lub Samorządowej, który kieruje działaniami marketingowymi

Osobowość Marketingu Roku 2014 w kategoriach:

- Młody Wilk - odkrycie roku
- Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
- Launch / rebranding roku (marka lub produkt)
- Thinking outside the box

Laureatów konkursu poznamy podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się w dniu 10 czerwca w Warszawie. 

Więcej informacji o konkursie, regulamin przesyłania zgłoszeń, pełny skład kapituły oraz relacje z ubiegłych lat można zobaczyć na oficjalnej stronie konkursu http://mediarun.com/awards/2014/. Zapraszamy!

Czytaj także
Polecane galerie