Mistrzostwo trollingu. Tak wkręca się rywali we własną akcję reklamową [wideo]

Mistrzostwo trollingu. Tak wkręca się rywali we własną akcję reklamową [wideo]

Fot. youtube.com/JvMNeckar

Można na różne sposoby zachwalać zalety własnej firmy, ale kto zrobi to skuteczniej i taniej niż... najwięksi konkurenci?

Potentat usług kurierskich, DHL  postanowił wkręcić swoich największych rywali w nietuzinkową akcję reklamową; kurierzy UPS, TNT i DPD krążyli po zatłoczonych ulicach miast z wielkimi pudłami, na których było napisane "DHL jest szybszy". Oczywiście zupełnie nieświadomi diabelskiego podstępu.

Pomysł był genialny w swej prostocie. Za pośrednictwem konkurencyjnych wobec DHL firm kurierskich porozsyłano wielkoformatowe paczki, które zostały oklejone specjalną termoaktywną folią. Przed nadaniem paczki zostały silnie schłodzone, dzięki czemu pudła stały się całkowicie czarne.

Gdy jednak kurierzy pojawili się na ulicach miast, pudła odzyskały swoje naturalne kolory, ale z racji ich dużych rozmiarów transportujący je z mozołem kurierzy byli niczego nieświadomi. Żeby było zabawniej, paczki nadano pod trudne do zlokalizowania adresy w centrach miast. To trzeba zobaczyć:

Ciekawostką jest to, że reklama pojawiła się jedynie na kanale YouTube niemieckiej agencji Jung von Matt/Neckar, a biuro prasowe DHL milczy na jej temat.

Czytaj także
Polecane galerie