Superbohaterowie z całej Europy przybywają do Warszawy

Superbohaterowie z całej Europy przybywają do Warszawy

Wirtualna Polska, Google, LiveRail (Facebook), Brand24, Cloud Technologies czy Allegro to tylko kilka przykładów marek, których czołowi eksperci, już 24. września przybędą na największą konferencję poświęconą marketingowi cyfrowemu w Europie Środkowo-Wschodniej – Digital Marketing Heroes 2015. W jej trakcie superbohaterowie podzielą się unikalną wiedzą i praktycznym doświadczeniem z obszaru innowacyjnego marketingu i reklamy internetowej.

Jak więcej sprzedawać wykorzystując skutecznie synergię kanałów online i offline? Jakie narzędzia promocji najlepiej sprawdzają się w mobile? Czy reklama natywna i osobista to faktycznie najbardziej efektywne instrumenty reklamy online? Czy strategia multichannel to konieczność dla każdego marketera i firmy? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi udzielą superbohaterowie w trakcie konferencji DMH 2015. Digital Marketing Heroes to druga edycja paneuropejskiego wydarzenia zorganizowanego przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy spersonalizowanej. Imprezę, podobnie jak w ubiegłym roku, poprowadzi Radosław Kotarski z Polimatów. Więcej na temat pierwszej edycji konferencji DMH 2014 dowiecie się tutaj.

Konwergencja technologii reklamowych, reklama natywna, programmatic direct

Merytoryczną część konferencji rozpocznie Michał Sadowski z Brand24, który opowie o dobrych praktykach w budowaniu i promowaniu e-biznesu. Ważnym wystąpieniem podczas Digital Marketing Heroes 2015, będzie prelekcja Roberto Ruju z Google pt. Programmatic Direct: Potrójne zwycięstwo. Ruju jest odpowiedzialny za regionalną strategię wdrażania produktów Google w platformach wydawców programmatic w regionie EMEA.

DMH 2015 będzie też jedyną okazją by posłuchać Camerana Harmana z LiveRail, platformy należącej do Facebooka, który opowie o reklamie natywnej w mobile'u. Później z prelekcją „Online nie istnieje” wystąpi Radek Górka z Allegro. W temacie „Od CRM do Programmatic” wypowie się Gavin Wilson z Sociomantic. Ekspert opowie o tym jaką drogę muszą przebyć firmy, aby cenne dane, które zbierają w swoich narzędziach CRM, dobrze wykorzystać w reklamie online. W programie konferencji przewidziany jest również panel dyskusyjny pod nazwą „Nowe zasady gry: konsekwencje zmieniającego się ekosystemu reklamowego”.

Po części oficjalnej konferencji rozpocznie się afterparty, podczas którego wystąpi Justyna Święs (The Dumplings) z zespołem Rysy, autorskim projektem Wojtka Urbańskiego i Łukasza Stachurko. Rysy to nowe zjawisko na polskiej scenie elektronicznej. Jak sami o sobie mówią to eksperyment brzmieniowy przełamany chwytliwą taneczną melodią. O jej brzmieniu będą mogli się przekonać goście DMH 2015.

Druga edycja konferencji Digital Marketing Heroes 2015 rozpocznie się 24 września 2015, o godzinie 15.00 w klubie The View w Warszawie. Patronami medialnymi wydarzenia są: Wirtualna Polska, Money.pl, Brief, Nowymarketing.pl, Interaktywnie.com, Marketing przy kawie, Socialpress.pl. Patronem merytorycznym konferencji jest IAB Polska. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie http://digitalmarketingheroes.com/pl/

Dodatkowych informacji udziela:

Joanna Kubica

Senior Account Executive

tel. 533 100 609

Czytaj także
Polecane galerie