Wyniki I etapu konkursu na Dyrektora Marketingu Roku 2014

Wyniki I etapu konkursu na Dyrektora Marketingu Roku 2014

Wyniki I Etapu głosowania - ,,Shortlista" w Konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014

W jubileuszowej 5 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014, Kapituła Konkursu w pierwszym etapie głosowania elektronicznego, nagrodziła najwyższą punktacją następujących uczestników, którzy zgodnie z regulaminem przeszli do II Etapu głosowania i są finalistami konkursu:


Shortlista - Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2014

1. Magdalena Tokarczyk-Cyran - Grupa Nowy Styl
2. Aleksander Kupcewicz - Nosalowy Dwór
3. Paweł Barski - Ricoh Polska
4. Justyna Chmielewska - Lenovo Polska
5. Grzegorz Barszcz - Politan
6. Arkadiusz Trzciński - Kross
7. Paula Bruszewska - Social Wolves
8. Anna Sambor - Bakalland
9. Marta Czartoryska-Żak - Grupa Wirtualna Polska
10. Piotr Nagalski - Hochland Polska
11. Mira Dobek - Proama
12. Izabela Ptaszyńska - MetLife
13. Przemek Berendt - Luxoft
14. Barbara Pasterczyk - ING Bank Śląski
15. Łukasz Łazarewicz - Ekstraklasa
16. Mateusz Labuda - Muzeum Narodowe w Warszawie
17. Dominik Rogóż - Stowarzyszenie SIEMACHA
18. Katarzyna Gutkowska - Warsaw Gallery Weekend
19. Bartłomiej Wojdak - Urząd Miasta Łódź
20. Magdalena Łukasik - Krakowskie Biuro Festiwalowe
21. Anna Putts - Samsung Electronics Polska
22. Marta Najbert - Pandora Jewelry CEE
23. Artur Sikora - Bank Zachodni WBK
24. Bartosz Załęcki - Agora
25. Wojciech Chochołowicz - Gino Rossi
26. Paulina Pięta - Fat ROI

W dniu 2 czerwca 2015 roku, kapituła na swoim posiedzeniu w trakcie dyskusji oraz tajnego glosowania wybrała zwycięzców, których nazwiska zostaną ogłoszone na uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się na Zamku Królewskim w Warszawie, w Arkadach Kubickiego, 16 czerwca 2015 o godzinie 19:00.

Zapraszamy do wzięcia udziału w najbardziej prestiżowym wydarzeniu marketingowym tego roku. Na stronie http://mediarun.com/company/ można zakupić zaproszenie na Galę konkursową, w cenie 395,00 PLN Brutto od osoby.


Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2014

1. Szymon Gutowski, Dyrektor Zarządzający DDB, Doradca Prezydenta RP
2. Anna Pańczyk, Prezes GREY Group
3. Magdalena Maruszczak, Dyrektor Marketingu, CEE KPMG
4. Tomasz Machała, Redaktor Naczelny, Dyrektor Zarządzający Natemat
5. Paweł Potoroczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza
6. Kalina Janicka, Prezes, Clear Channel Poland
7. Ireneusz Kutyła - Dyrektor Marketingu, Polski Komitet Olimpijski
8. Andrzej Matuszyński, Prezes Eurozet, Radio Zet
9. Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner, Dragon Rouge
10. Tomasz Modzelewski, Prezes, Zelmer
11. Jacek Świderski, Prezes, Grupa Wirtualna Polska
12. Marta Życińska, Dyrektor Marketingu, PZU
13. Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu, PKO B.P.
14. Jakub Marczyński, Laureat Konkursu - Szlachetna Paczka
15. Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX, Polpharma
16. Jacek Furman, Prezes, Aflopharm
17. Bartosz Mateja, Prezes, Prografix
18. Monika Kowalewska, Dyrektor, Superbarnds
19. Grzegorz Filipiak, Dyrektor Marketingu, Oknoplast
20. Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom
21. Paweł Rabiej, Wydawca, Think Tank Magazine
22. Wojciech Bortkiewicz, Dyrektor Marketingu, Stock Polska
23. Krzysztof Małecki, Prezes, FFW Communication
24. Michał Sadowski, Prezes, Brand24
25. Prof. Bolesław Rok, Akademia Koźminskiego
26. Mariusz Ryciak, Ekspert branżowy / Strateg
27. Michał Czerwiński, Prezes InDreams
28. Monika Nowaczewska, Dyrektor Marketingu, Rochstar Events
29. Marcin Dec, Prezes, Initiative Media Polska
30. Maciej Kujawa, Dyrektor Marketingu, TFI Skarbiec
31. Rafał Rosiejak, Dyrektor Centrum Konferencyjnego, Stadion Narodowy
32. Elżbieta Pełka, Prezes PNSA, Pełka Creatives
33. Karolina Karolczak, Dyrektor Marketingu, Agros Nova
34. Tomasz Pruszyński, Prezes, SARE
35. Leszek Kurnicki, Dyrektor Marketingu, PKN Orlen
36. Iwona Ryniewicz, Dyrektor Marketingu, mBank
37. Bianka Pawlewska, Prezes, New Age Media
38. Mirosław Kasprzak, Dyrektor Marketingu, PGE
39. Paweł Netczuk, Prezes, Mediaruncom
40. Filip Grudziński, Prezes, Clever Frame
41. Karol Świtała, Partner, Clue PR
42. Beata Golubińska, COO i Wiceprezes, Starcom MediaVest Group
43. Marcin Maj, Prezes OS3


Partnerzy Konkursu:
New Age Media, Grey Group, Indreams, Dragon Rouge, LSW, IMS, Starcom MediaVest Group, InDreams, RadioZet, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, THINK TANK.

Partnerzy Wspierający: KPMG, Polpharma, PKN Orlen, APART, Superbrands, PNSA, SKM-Sar, ZFPR, Stock, CluePR, FFW Communication, Clever Frame. Prografix.


Więcej szczegółów na stronie konkursu: http://mediarun.com/awards/

O KONKURSIE:
Kapituła Konkursu przyzna nagrody w trzech Kategoriach Głównych:

1. Zgłoszenia indywidualne
o Grand Prix 1: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda indywidualna dla osoby, której budżet na strategie marketingowe nie przekracza 5 000 000 zł.
o Grand Prix 2: Dyrektor Marketingu 2014 – nagroda indywidualna dla osoby, której budżet na strategie marketingowe nie przekracza 50 000 000 zł.
o Grand Prix 3: Dyrektor Marketingu 2014 – nagroda indywidualna dla osoby, której budżet na strategie marketingowe jest wyższy niż 50 000 000 zł.
2. Zgłoszenia zespołowe
o Grand Prix 1: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda dla zespołu, którego budżet na działania marketingowe nie przekracza 5 000 000 zł.
o Grand Prix 2: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda dla zespołu, którego budżet na działania marketingowe nie przekracza 50 000 000zł.
o Grand Prix 3: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda dla zespołu, którego budżet na działania marketingowe jest większy niż 50 000 000 zł.
3. Zgłoszenia indywidualne – Instytucje
o Grand Prix 1: Dyrektor Marketingu Roku 2014 – nagroda indywidualna dla przedstawiciela Instytucji Nauki, Kultury lub Sportu, który kieruje działaniami marketingowymi.
o Grand Prix 2: Dyrektor Marketingu Roku 2014 - nagroda indywidualna dla przedstawiciela Instytucji Rządowej lub Samorządowej, który kieruje działaniami marketingowymi.

Formuła konkursu przewiduje również Nagrody Specjalne dla Osobowości Marketingu Roku 2014, w kategoriach:
o Młody wilk – odkrycie roku.
o Thinking outside the box.
o Wyjątkowa efektywność na rynkach międzynarodowych międzynarodowa.
o Launch / rebrandingu roku – marka, produkt usługa.

Mediarun jest wydawcą serwisu dla marketerów http://mediarun.com. Misją spółki jest edukować, inspirować jak również integrować środowisko marketerów w Polsce.



Czytaj także
Polecane galerie