wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
CD Projekt wrzuca 400 tysięcy gier do Biedronki

CD Projekt wrzuca 400 tysięcy gier do Biedronki

Mocny akcent CDP.pl, spółki należącej do CD Projekt Red, twórców "Wiedźmina". Jak dowiedział się Biztok.pl, dystrybutor podpisał umowę z Biedronką: do jej sklepów wrzuci ponad 400 tys. gier, w cenie 9,99 zł. Cała akcja zacznie się 10 lutego.

Ile to gier? Obrazowo: to 100 palet z towarem, po 200 kg na każdej. Rocznie gier sprzedaje się w Polsce nieco ponad 3 mln sztuk.

Samych zaś tytułów będzie około 300 do wyboru. M.in.: Dirt 3, Starcraft, F1, Tron, Red Faction, Tropico, Painkiller, a także gry dla dzieci: Gdzie Jest Nemo, Epic Mickey, Iniemamocni.

Oczywiście akcja w Biedronce to wyprzedaż garażowa, CDP prowadzi je od kilku lat pod nazwą "giermasz". Zaczął od warszawskiej siedziby na Jagiellońskiej, potem akcję rozszerzył do większych miast, także do wybranych sklepów Biedronek.

Jak się dowiedzieliśmy, podczas giermaszy sprzedawało się kilkadziesiąt tysięcy gier, przynosząc przychód ok. 100-120 tysięcy złotych.

- Równolegle zbudowaliśmy relacje z Biedronką, która dzisiaj jest naszym głównym odbiorcą w kategorii filmów i coraz większym w temacie gier - mówi nam Michał Gembicki, szef CDP.pl.

Dodaje, że największym problemem akcji był zawsze ich zasięg.

- Tradycyjnie zbieraliśmy ogromny "hate", że nie można kupić gier w cenach z giermaszu np. w Lublinie czy Radomiu. Koncecja bardzo się spodobała Biedronce i tak dzisiaj mamy "Giermasz" w każdym sklepie biedronki w całej Polsce. Mam nadzieję, że zadowolimy każdego gracza, który do tej pory miał do Warszawy za daleko.

Czytaj także
Polecane galerie