Facebook kusi reklamodawców. Będą mogli wysłać do klienta wiadomość

Facebook kusi reklamodawców. Będą mogli wysłać do klienta wiadomość

Portal społecznościowy Facebook wystartował z nową funkcją, umożliwiającą firmom prywatny kontakt z klientami - pisze agencja Reutera. W ten sposób chce przyciągnąć reklamodawców.

Firmy aktywne na Facebooku mogą teraz dodać przycisk "wyślij wiadomość" przy ich reklamach. Nowy przycisk umożliwia wysłanie prywatnych wiadomości pomiędzy firmą a klientami. Jeśli użytkownik wstawi komentarz na funpage'u firmy, ta będzie miała możliwość wysłania wiadomości do tej osoby.

Dzięki tej funkcji Facebook chce zachęcić małe i średnie firmy, szczególnie te z rynków wschodzących, do reklamowania się na platformie. Oferując firmom bezpośredni kontakt z klientami portal społecznościowy chce przekonać je, że zamieszczanie reklam na Facebooku przekłada się bezpośrednio na wzrost sprzedaży.

Co więcej, by zachęcić firmy do szybkiego kontaktu z klientami Facebook nagrodzi te najbardziej aktywne określeniem "wysoce responsywna". Ważne jest jednak to, że użytkownicy będą mogli zablokować wiadomości przychodzące od firm.

Według szacunków w tej chwili jest ponad 40 milionów aktywnych małych i średnich firm na Facebooku.

PAP
Czytaj także
Polecane galerie