Tak się promuje Drutex. Ma kontrakt z gwiazdą Juventusu i Bayernu

Tak się promuje Drutex. Ma kontrakt z gwiazdą Juventusu i Bayernu

Fot. Drutex

Takie działania marketingowe powoli stają się znakiem szczególnym polskich producentów okien i drzwi. Od kilku lat Oknoplast jest sponsorem Interu Mediolan, Borussi Dortmund i Olimpique Lyon.

W ich ślady poszła firma Drutex, podpisując indywidualny kontrakt na wykorzystanie marki dwóch piłkarzy: genialnego włoskiego pomocnika Andrei Pirlo (Juventus Turyn) i niemieckiego obrońcy Phillipa Lahma (Bayern Monachium).

Kontrakt obowiązuje przez rok, do końca maja 2015 r. Drutex w tym czasie będzie mógł wykorzystywać wizerunek obu piłkarzy w swoich reklamach, a także angażować ich w różnego rodzaju wydarzenia (np. przy okazji spotkań z partnerami handlowymi). 

Polska firma przekonuje, że w ten sposób chce wzmocnić rozpoznawalność marki, zwłaszcza w Niemczech i we Włoszech. Oraz "zbudować emocjonalną więź z klientami".

- (...) mamy nadzieję, że wartości, które nas łączą, a więc wieloletnie doświadczenie, wysoka jakość, precyzja, innowacyjna technika czy szybkość działania będą budowały silne podstawy naszej współpracy. Tylko zawodnicy z najwyższej półki światowego futbolu mogą być wiarygodnymi ambasadorami naszej marki. Dlatego nasza kooperacja jest naturalnym krokiem rozwoju. Co istotne, również dla samych piłkarzy – mówi Leszek Gierszewski, prezes Druteksu, cytowany w komunikacie. 

Jak przystało na kontrakt reklamowy, piłkarze nie odstają od prezesa Druteksu. Oto fragment wypowiedzi kapitana reprezentacji Niemiec. - Powód mojej współpracy z firmą Drutex jest prosty: wyznajemy jednakowe wartości. Chodzi o uczciwość i rzetelność oraz dążenie do najwyższej jakości w biznesie i na boisku.

Czytaj także
Polecane galerie