Deweloperzy luksusowych nieruchomości dbają, aby niemal wszystkie wymagania lokatorów były spełniane przez obsługę pracującą na miejscu. Obsługą budynku nierzadko zajmuje się aż kilkadziesiąt osób. Są to między innymi odźwierni, recepcjoniści, parkingowi, konsjerże, gosposie, opiekunki dla dzieci i zwierząt, światowej klasy kucharze, kelnerzy, a nawet sommelierzy. Mieszkańcy mają więc nieruchomość na własność, ale obsługa budynku ma o nich dbać, jak w najlepszych hotelach.

Jednak obsługa z najwyższej półki, baseny, spa i siłownie w apartamentowcach nikogo już nie dziwią. Deweloperzy nieruchomości prześcigają się więc w pomysłach na nowe udogodnienia dla milionerów. Lion's Bank sprawdził na jakie innowacje mogą liczyć najbogatsi kupując luksusowe mieszkania.

Czytaj także
Polecane galerie
koniec wolnosci
2017-05-20 09:01
Oferta jest tylko dla nowobogackich. Nikt kto zarabia od pokolen nie kupilby czyjegoś kucharza, czyjejś sprzątaczki, bądź czyjegoś sommeliera.